maddebabe

22a augusti 2011

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Matchen igår gick inte som planerat. Vi förlorade tyvärr med 4-2, riktigt surt när vi var minst lika bra om inte bättre. Något chockerande är att jag som är vänsterback (?!) gjorde mål. Det var rätt snyggt också för den delen, skruvade den från halva plan och rakt in i krysset.. Jag är faktiskt stolt över mig själv. Det var den första matchen på länge som jag verkligen kände att jag var nöjd med min insats. Men är inte lika glad och nöjd idag dock. Jag börjar alltså tio över åtta, inte helt okej. Är sjukt trött nu. Första lektionen är musikdata, jag antar att det har med musikproduktion och sånt att göra. Det låter ju ganska kul iallafall. Sista lektionen är idrott, och efter det slutar vi. Alltså vid tretiden, och så blir det träning senare på eftermiddagen/kvällen. Jag hatar att komma tillbaka till rutinen!
pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: