maddebabe

19e augusti 2011

Kategori: Allmänt

Sov hos signe i stan igår kväll. Vi myste med godis och hyrde film oså, mycket trevligt! Somnade vid halv tolv tiden nångång, och jag sov verkligen som en stock. Oerhört skön säng, nästan den skönaste jag någonsin sovit i. Jag gick upp vid halv sju och tog spårvagnen till korsvägen en timma senare. Jag var i mölnlycke vid åtta tiden någongång. Då bytte vi om inför hulesärken. Vi var lampor.. Oh my gaaaad. Haha var sjukt pinsamt, men man får ju bjuda på sig själv! Har varit hemma i en timma eller så, har bara vilat lite i min varma säng. Var ju kall och dyngblöt så en varm säng var perfekt. Om en halvtimma ska jag upp till signe, så ska vi förbereda inför kvällen. Hoppas på en kanonkväll! Älsklingen och hans kompis ska komma också, hihihihihihi.
pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: