maddebabe

15e augusti 2011

Kategori: Allmänt

God morgon! Spelade match igår mot holmalund, vinst med 3-1! Så jävla gött. Förlorade sist mot dom nämligen. Första halvlek gick kasst för mig, men andra gick betydligt bättre. Efter matchen följde jag med thomas hem, och har sovit här inatt. Han åkte nyss iväg till mölnlycke, och jag väntar hemma hos honom under tiden. Jag ska ändå iväg till göteborg med felicia om lite mer än en timma. Blir nog en ganska snabb tur till stan, har ändå träning på kvällen.. Inte taggad alls faktiskt, känner mig inte helt kry. Känns som jag har typ öron- eller bihålsinflammation. Usch och fy. Tränar ändå, men få se hur mycket jag orkar. Jag måste nog boka en tid hos läkaren i veckan, och fixa mitt problem. Vad det nu kan vara. Fyfaaan, och på onsdag börjar jag skolan. Undrar hur detta kommer bli, med gymnasiet och allt. Vill verkligen inte börja skolan igen, med allt plugg och skit. Men förhoppningsvis blir det ju roligare, när jag får hålla på musik och det jag tycker är roligt för en gångs skull!

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: