maddebabe

torsdag

Kategori: Bilder

Gick som sagt förbi tempo på hemvägen och köpte med mig godis, kexchoklad, cola och glass. Jag är ett riktigt godismonster, och älskar sötsaker. Det är helt oemotståndligt för mig. Tog en promenad/joggintur med emma senare under kvällen. Var skönt och uppfriskande att springa ute i solen, men hade nog lite för lite kläder på mig. Det blåste riktigt mycket också, men förutom det så var det riktigt skönt. Bara det att jag hatar att springa, haha! Här hemma har jag bara slappat och fixat med musik oså. Kollade igenom lite klädsidor också, och kollade bland annat på bikinis. Hittade en bikinimodell som jag fastnade för, och som jag ska beställa!



jag ska inte ha den i svart, utan antingen i röd eller rosa. Vilken är finast?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: