maddebabe

tisdag

Kategori: Bilder

Tog fyratåget in till stan med emma förut, frida satt redan på tåget. I stan hittade jag ett par snygga, höga jeansshorts från h&m, för bara 200kronor. Härligt. De kommer användas flitigt i sommar. När nästa barnbidrag kommer ska jag köpa ett par till shorts från bikbok som jag har kollat ut. Och så ska jag köpa olika linnen, och massa fina smycken. Älskar verkligen våren och sommaren, helt underbart!

Var hemma vid halv nio, längtade efter att ta en varmdusch efter en stressig dag. När jag har hoppat in i duschen märker jag att min idiot till syster har tagit slut på all varmvatten. Irritation. Plus att hon har tagit en massa saker av mig utan att fråga oså också. Jaja, ligger i sängen nu iallafall, lyssnar på musik och ska kolla på big brother hade jag tänkt.


mina nya shorts från h&m

Kommentarer


Kommentera inlägget här: