maddebabe

7e april 2011

Kategori: Bilder

Hallå där! Sitter på no lektionen i skolan, sista för idag sen drar jag hem. Ska egentligen skriva på mitt examensarbetet om barnarbete och chokladproduktion, men jag är i princip klar så känner inte att det behövdes riktigt. Inlämning på den nästa vecka, känns underbart att jag inte behöver jobba mer med den! Har även en inlämning om Shakespeare som ska in veckan efter lovet, och jag är typ klar med den också. Härligt härligt. Har egentligen inte så mycket plugg nu för tiden, bara nationella imon och på onsdag. Har väl småläxor hit och dit, men orkar inte bry mig om det. Jag klarar mig fint utan dem. Jo förresten, fick tillbaka mitt musikprov idag och fick MVG! Mycket nöjd.

När jag går hem sen ska jag gå förbi tempo och köpa godis faktiskt. Det var ett tag sen nu, åt inget i helgen nämligen. Bara chips, haha.. När jag väl är hemma ska jag nog slappa framför big brother och en film efter det kanske?


gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: