maddebabe

30e april 2011 - valborg

Kategori: Bilder

Har sovit kasst inatt igen, vad fan är problemet egentligen? Vaknade till ett kanonväder, så mår ju bra ändå och känner mig hyfsat utvilad. Har match nu på förmiddagen så ska åka om en halvtimma ungefär, är riktigt taggad faktiskt! När jag kommer hem sen ska jag duscha och raka mig och helt enkelt förbereda mig inför kvällen. Sedan slänger jag ihop någon middag, som antagligen blir den gamla vanliga spaghettin med pastasås. Ska självklart göra mig i ordning och så efter det, inför valborgsfirandet. Det är så skönt att jag redan vet vad jag ska ha på mig, hur jag ska sminka mig och vilken frisyr jag ska ha! Håret ska jag krusa/våffla. Så det blir en jävla volym asså! Riktigt roligt faktiskt, eftersom mitt hår brukar vara platt och rakt, alltså väldigt tråkigt. Här nedan har ni ett litet smakprov! Nej, nu ska jag göra mig i ordning inför matchen. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: