maddebabe

27e april 2011

Kategori: Bilder

Dåligt med sömn inatt, som vanligt. Vaknade med huvudvärk och riktigt ont i halsen, känns som att mandlarna eller något körtel som sitter där har svullnat upp. Jag kan knappt svälja för att det är nånting som blockerar, och så gör det skitont. Jag funderade på att strunta i att gå till skolan, men pallrade mig upp ändå. Dagen har varit seg som fan, och det var vid ett tillfälle som jag var jättenära på att gå hem och sova bara. Men jag stannade kvar! Och glad är jag för det, att jag tog mig igenom den värsta dagen på hela veckan. Nu påvägen hem från skolan fick jag en äcklig feberfrossa och jag orkar och vill verkligen inte bli sjuk nu inför valborg.. Så nu har jag skickat pappa till affären för att köpa glass till min onda hals, och jag sitter i mjukiskläderna och ska kolla på några avsnitt av true blood. Skippar alltså träningen ikväll.


hihi, hittade en gammal bild. eller är bara ett år gammalt iofs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: