maddebabe

25e april 2011

Kategori: Bilder

Sista dagen på lovet är här, buhuu! Men som jag skrev igår, jag har haft det bästa lovet på länge. Haft myskvällar, och festat ganska mycket faktiskt. Gött häng!!

Har sovit kasst inatt, och vaknade vid nio av att familjen väckte mig som vanligt. Tack för den, verkligen. De har åkt iväg till vårat sommarställe, en ö här i närheten. Så jag är ensam hemma, och har spenderat mycket tid i solen än så länge. Det är helt sjukt hur varmt det är! Det är bara april, men det känns som högsommar typ. Vi har match i eftermiddag också, och jag pallar inte att ligga och pressa i solen ända fram tills dess. Jag ska nog äta lite nu, och kolla på ett avsnitt av one tree hill sen packa väskan oså, sen kanske jag lägger mig ute i solen en stund till.
jag och maria i fredags

Kommentarer


Kommentera inlägget här: