maddebabe

16e april 2011

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Blev en helt annorlunda kväll än vad jag hade tänkt mig, men betydligt trevligare! Åkte med mamma och pappa till bollebygd och fick veta att min syster inte alls skulle vara hemma på kvällen. Jag satte i gång med tacosen när jag kom hem, åt och så. Sen bjöd jag hem lite folk och det blev en väldigt trevlig och lyckad kväll! Haha, jag och några killar bastade bland annat och så blev det lite jamming med gitarren och pianot. Bra avslut på skolveckan. Signe sov här inatt förresten. Men jag har sovit kasst och gick upp vid nio typ, och började städa och röja undan. Nu har signe åkt hem och mitt hus är hyfsat rent iallafall.. Vi får se vad som händer idag iallafall, men nu ska jag nu slappa framför en film eller nåt. pussssss




me right now

Kommentarer


Kommentera inlägget här: