maddebabe

14e april 2011

Kategori: Allmänt

Hade nationellt prov i skolan igår, gick hem efter den typ. Har ju som sagt en mindre hjärnskakning, och igår kom huvudvärken och illamåendet tillbaka. Gick hem och tog det lugnt, och sov i två timmar ungefär. Underbart! Tog bussen vid fyra för att åka till vårdcentralen, pappa hämtade mig efteråt. Allt gick bra! Iallafall, somnade i tid igår med. Somnade vid halv elva någongång. Men ändå är jag hur trött som helst och gissa vad? Nu har jag huvudvärk igen.. Jag tror seriöst att jag har hjärntumör eller nåt, haha!

Är i skolan nu, ska skriva på mitt examensarbete. Men så blir det inte, eftersom att jag är klar! Härligt härligt. Jag längtar bara tills vi har slutat, så att jag får gå hem och lägga mig i soffan och kolla på one tree hill.. Åh, kan inte dagen gå snabbare!

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: