maddebabe

11e april 2011

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Vann matchen igår med 1-0. Men jag var katastrofalt dålig. Direkt när jag kom hem fick jag mat, underbart gott när man inte har ätit på hela dagen. Det blev favoriten kyckling också. Resten av kvällen spenderade jag framför tvn och one tree hill. Somnade ganska tidigt igår också, vid halv elva någongång. Typ första gången på detta året, brukar aldrig somna före tolv i vanliga fall. Men var ändå sjukt trött imorse, och är fortfarande det. Orkar verkligen inte med den längsta skoldagen idag. Har bland annat gympa, elevensval (fotboll) och fotbollsträning ikväll. Slutar vid fyra, usch! Vädret är iallafall hyfsat bra, och vi har studiedag imorgon. Det räddar min vecka typ! Och så har vi lov nästa vecka. Livet känns väldigt bra just nu faktiskt. Jag känner mig lycklig, och jag är så oerhört tacksam att jag har alla mina vänner. Utan dem vet jag inte vad jag skulle ta mig till, älskar er alla faktiskt!


Signe och jag på peace and love förra sommaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: