maddebabe

The birth of a song, a death of a dream

Kategori: Allmänt

Efter skolan så åkte jag och Signe till Björkelid för att be de fylla i dendära lappen om egen praktikplats. Där tog det längre tid än tänkt och det blev väldigt stressigt, för vi skulle åka med Signes pappa in till Göteborg efter det. Han hade nämligen ett läkarbesök som han nästan missade på grund av mig. Men det löste sig, tack och lov! Väl inne i stan så gick vi till det caféet där Signe ska praktisera, så fikade vi där och sen så fyllde tjejen där i hennes lapp. Sen fick vi skjuts hem av Signes pappa och hennes bror Erik, väldigt snällt. Sen på kvällen var jag med Signe och vi har bara kollat på det senaste avsnittet av True Blood och käkat en mycket god middag. Det var i stort sett hela min dag i ord. Nu ska jag försöka plugga lite spanska glosor också.

Godnatt!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: