maddebabe

piercing

Kategori: Allmänt

Städade rummet som sagt förut, nu är det rent och fint! Bytte sängkläder också, till ett blommigt. Sen slappade jag bara framför tvn, och kollade på Idol. Diskuterade även med mamma och pappa om piercing, och de gick med på det! Så när vi kommer hem från Spanien ska jag pierca naveln. Det känns bäst att göra det nu till hösten/vintern när det inte är några matcher o så. Det känns inte förjävla bra om jag skulle få en boll i magen liksom. Jag har länge velat pierca navel, men det har alltid varit något som har satt stopp för den idén. Antingen har jag inte vågat och varit för feg helt enkelt, eller så har det varit min mor och far som inte vill att jag ska pierca mig. De har varit rädda för att det ska bli en infektering, men den risken finns ju alltid. Till och med när du ska pierca örat. Åh, nu vill jag ta hål i örat också. Eller flera hål faktiskt. Jaja, det tar jag en annan gång.

Nu måste jag sova. Godnatt
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: