maddebabe

But you don't really care for music, do you?

Kategori: Musik

Har haft Hallelujah i huvudet heeela dagen. Men det gör inget i och för sig, den är ju bra!


Detta är en cover dock, hittade ingen bra version av originalet.

Idag har jag i stort sett bara slappat. Jag har bland annat varit lite kreativ och spelat piano och gitarr. Jag har även kollat på Night at the Museum 2. Den var faktiskt bra, bättre än vad jag trodde den skulle vara. Men den var ju inte bättre än den första filmen. Jag har också läst ut en bok, Dyk I av Kate Cann. Jag började på den andra boken ur serien fem sekunder efter typ. Jag älskar den serien! Så otroligt bra. Sen kollade jag på Idol. Det har verkligen varit med helt fantastiska sångare. Helt otroligt. Definitivt det bästa året hittils. Detta blir en kul höst.

Just det ja, mamma och pappa har bokat biljetter nu, så till höstlovet åker vi till Spanien och hälsar på morfar som ska bo där över vintern! Ska bli väldigt roligt och trevligt. Man måste ju passa på och bli brun när man har chansen liksom. Ska bli nice! :)

Nu måste jag sova dock, men är inte särskilt trött. Jag får fortsätta läsa ur Djupt Vatten (den andra boken) tills jag somnar. Godnatt alla vackra människor, sov gott!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: