maddebabe

5e september 2010

Kategori: Bilder

Hejhej allesammans! Har haft en väldigt mysig och trevlig helg med Signe och hennes syster Agnes. I fredags var vi bara hemma hos Signe och tog det lugnt. Vi hyrde film: Flickan från ovan. Den var jättebra, men väldigt full med ångest. Usch, den var hemsk på det sättet. Men oerhört bra, jag tycker verkligen det är en film ni borde se.

I lördags, igår alltså, så var vi i stan och jag shoppade loss! Jag köpte bland annat jeans, tröjor och underkläder. Skorna som jag skulle köpa var slutsålda, surt. Så jag får vänta tills nästa månad med att köpa dem. Jaja, jag har ju skor tills dess iallafall. När vi kom hem från stan så tog jag och Signe moppen till Bollebygd och köpte lite mat och såntdär, när vi kom hem så gjorde vi pizza! Rättare sagt: Signe och Agnes gjorde pizza, jag kollade bara på och satt vid datorn. Vi hyrde en film igår med: The Box. En av de sämsta filmerna jag någonsin har sett! Fyfan. Den är helt rubbad, man får bara en massa frågetecken i huvudet, som man inte får svar på. Skitkass!

Idag har vi varit vid Visko och kollat efter skor, jag hittade inga med Signe köpte ett par Dr Martens och Agnes köpte ett par kängor hon med. När vi kom hem käkade vi lite, och sen var det dags för match för Signe och Agnes. Jag får ju inte spela, blev ju utvisad förra matchen. Vi vann iallafall med 1-0! UNDERBART!

Sen jag kom hem har jag ätit middag, pluggat och suttit här vid datorn. Jag har inte hunnit med så mycket mer. Nu måste jag sova dock, ska upp vid halv sju imorgon och ta en dusch, sen blir det ju självklart skolan...


Lilla Maya har vart med i ett slagsmål och har ett stort sår på tassen...
Nu ska jag lägga mig bredvid henne och pussa på henne lite.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: