maddebabe

29e september 2010

Kategori: Musik



Hej! Jag känner mig inte överdrivet pigg just nu, ögonen går nästan i kors. Idag blev ännu en tidig dag, gick upp vid kvart i sju någongång. Åt självklart frukost, och sedan gjorde jag iordning mig och packade ner alla grejer jag skulle ha med till jobbet. Fick en chock när jag gick utanför dörren, fy satan vad kallt det var! Det måste säkert ha varit minusgrader. Frost var det ute iallafall, tycker dock att det är väldigt mysigt när det är kallt, frostigt och solsken ute.

Dagen har flytit på bra. Har fått höra från personalen att vi gör ett mycket bra jobb, och det känns alltid bra att höra det. Komplimanger, vem gillar inte de liksom?

Nu funderar jag på att ta en powernap.. Är helt slut! Jag får se hur det blir, jag kanske piggnar till efter ett tag. Ikväll är det Kungarna av Tylösand, men funderar på att strunta i det. Det är inte slut förräns vid elva, och då måste jag sova. Jag får nog ta och kolla på det imorgon, på Kanal5.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: