maddebabe

25e september 2010

Kategori: Bilder

Hejhej. Fyfasen vilken hemsk dag. Gick upp vid åtta och åt frukost, packade väskan och sen bar det av för samling. Skippade loppmarknaden idag, var som sagt med på matchen istället. Själva matchen ska vi inte ens prata om, jag blir bara förbannad på mig själv. Jag kan iallafall säga att jag bidrog till ett självmål. Fy i helvete!

Sen på kvällen åkte vi till Ulricehamn och firade min kusin John som har fyllt sex år, och kom hem för en timma sen idag. Nu har jag ont i halsen, och jävligt ont i min fot/tå. Det känns som jag har en spricka eller nåt i den, eller att jag har brytit den. Men då hade jag nog inte kunnat gå. Problemet är ju att vi har match imon igen, och jag vette fan hur det kommer gå. Men det är ju ett senare problem.

Nu kollar jag på film med mamma, och ska fortsätta med det ett tag till. Men ska försöka lägga mig hyfsat tidigt ikväll, det beror på hur tråkigt jag har det. Jag ska försöka hinna med att läsa lite ur boken Djupt Vatten av Kate Cann också.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: