maddebabe

14e september 2010

Kategori: Musik


En gammal going!

Hejhej allesammans. Har ni haft en bra dag hittills? Det har jag, rätt så i alla fall. Idag fick bli en chill-dill och grill dag i skolan, jag gick osminkad och i myskläder. Vädret var förjävligt, riktigt höstväder, då fick det bli mjukis-style. Gött som fasen. När jag kom hem så åt jag mellis: müsli med filmjölk, krossade linfrön och en massa kanel. Och självklart, en stor kopp med mareld-te. Det är ett grönt, gott te. Det borde ni verkligen köpa! Det är mitt favoritte efter Earl Grey. Anyways, satt vid datorn en stund, och sen pluggade jag spanskaglosor, fysik och försökte läsa igenom historia sidorna men det gick inte så bra. Får läsa igenom det i morgon ordentligt. Nu ska jag skriva rent svenskan innan det är dags för träning! En hektisk men trevlig dag.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: