maddebabe

12e september 2010

Kategori: Bilder

Idag har jag varit riktigt uttråkad och rastlös! Har sovit jättedåligt inatt. Har inte sovit ordentligt, bara typ vilat. Jag gick upp vid halv elva och åt frukost och såntdär, och kollade på film. Jag har för det mesta suttit vid TVn och datorn och så gick jag och vilade i en timma ungefär, dels för att jag var sjukt trött men också för att fördriva tiden. Jag ville bara att det skulle bli kväll så jag kunde få sova och att det skulle bli måndag. Är jag sjuk som nästan längtar till måndagarna? Bara för att jag hatar söndagsångesten? Jag får ångest över allting på söndagarna, inte bara skolan.

På eftermiddagen så kollade jag, Jessica och Hampus på killarnas fotbollsmatch. Sedan vandrade vi hem och jag fortsatte upp hem till Signe, vi hade en mysig pluggdejt :) Haha! Vi gjorde klart vårat projektarbete i samhällen, vi ska representera ett parti och vi har F! (Feministiskt initiativ). Det ska vara klart tills imorgon så vi skrev klart allt på två timmar kanske.

Nu ligger jag i sängen, hur bekvämt som helst. Ska kolla på This is England och äta två klubbor som har blivit över från helgens godis. Enda problemet är att jag känner att jag verkligen behöver gå på toa. Jag ska gå upp och kissa, sen blir det film!

Godnatt, dröm sött
puss


sötnos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: