maddebabe

11e september 2010

Kategori: Bilder

Nej jag har inte dött, har helt enkelt bara inte orkat eller hunnit skriva några inlägg. Jag har inte varit med om så mycket egentligen. Igår efter skolan följde jag med Signe hem. Vi och Tove kollade på Idol och sen sov jag över. Vi gick upp vid halv åtta imorse, käkade frukost och sen promenerade jag hem. Packade fotbollsväskan, och sedan var det dags för samling vid kvart i nio. Vi spelade match ända bort i Trollhättan! Vafan liksom. Men vi vann iallafall, det kompenserar hela resan. PLUS att jag gjorde mål, det är en sensation i sig. Vi var hemma vid tretiden igen, och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Kollat på film, käkat pizza och suttit vid datorn. Det var min fredag och lördag i ord. Jag känner mig smått rastlös faktiskt. Hade velat hitta på något. Jaja, vi får se vad det blir nästa helg istället. Imorgon blir det nämligen en pluggdag. Har ett fysikprov jag måste plugga inför, och läsa historia. Men kom precis på att jag har historiaboken i skolan. Tror jag åtminstone. Nu ska jag kolla på ett Idol avsnitt, från när de var i Göteborg. Sen tror jag att jag ska sova. Patetiskt nästan, när jag tänker på det.

Jag hoppas att alla ni där ute har haft en mer fartfylld och energisk kväll än vad jag har haft, tillbringad med en massa fina vänner!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: