maddebabe

Jag hör hur mina vänner ropar, alla synder är förlåtna

Kategori: Musik



Efter filmen åt jag middag och sen så har jag faktiskt pluggat matte. Nu ska jag försöka skriva på min novell också som ska lämnas in nästa vecka. Jag vet inte hur detta kommer gå egentligen. Läxor och prov bara radar upp sig på en hög och jag orkar knappt bry mig om att plugga. Jag känner inte för det, jag vill inte och jag orkar inte. Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden.

Jag har funderat lite mer på gymnasium och så nu. Jag ska främst kolla ut Hulebäck, Hvitfeldtska, Porthälla, Cybergymnasiet och Plusgymnasiet. Något av dem är jag hundra procent säker på att det blir. Antagligen blir det Hulebäck. Men vi får se vad jag säger imon när jag kommer hem. Jag kanske har ändrat min uppfattning helt och hållet. Jag ser fram emot morgondagen som fan! :D

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: