maddebabe

If you're for real and not pretend, then I guess you can hang with me

Kategori: Musik



Tog en powewalk förut som sagt, jag gick effektivt på en timma typ. Det är så skönt att bara kunna ta en promenad i skogen/samhället och bara ta med iPoden och bara njuta av den friska luften. Grymt. Skönt att få svettas lite också. Gick en sväng förbi biblioteket och lånade en bok: Anne Franks Dagbok. Jag lånade den angående en terminsuppgift i historian, vi ska göra en bokrecension om en bok som utspelar sig mellan åren 1800-1950 talet. Nu ska jag bara läsa bokhelvetet och göra en recension och jämföra med dagens samhälle. Oh the joy..

Jag måste bara säga att jag längtar så in i helvete till höstlovet och till Spanien! Ska bli gött att få komma ifrån tråkiga och gråa Sverige och ligga och steka på en strand vid medelhavet och bli neger. Fy fa-an vad gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: