maddebabe

fy faaaaaaaaaaan!

Kategori: Bilder

Nu är jag så jävla mätt! Jag tror jag spricker vilken sekund som helst! Iallafall, det blev en långpromenix förut på en timma och en kvart typ. Och jag gick ganska snabbt. Så det blev en timmas powerwalk, sisådär. iPoden följde självklart med. Jag hoppas att ingen gick bakom mig, eller i närheten av mig, stackars dem isåfall. Jag sjunger som en kratta och jag tog i för kung och fosterland, så jag hoppas för deras skull att ingen hörde mig, haha ;)

Tog en dusch när jag kom hem, och sen väntade middagen på mig. Det blev en av mina favoriter: kyckling, ris, en fet sallad och mango chutney sås! Gottgottigottgott! Men fy i helvete vad mätt jag är nu. Behöver inte äta än på några timmar i vart fall. Men det blir nog inte så mycket av det, en eller annan geisha blir det. Det kan jag lova. Ska försöka göra lite situps sen också, om jag kommer ihåg det. Troligtvis inte.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: