maddebabe

friday night

Kategori: Allmänt

Det har varit en riktigt rolig dag, men väldigt hektisk. Var hemma vid halv tre-tre någongång och slappade och passade även på att ta en powernap på tio minutas. Gjorde iordning mig lite, och promenerade sedan upp till station för att hoppa på fyratåget där Frida väntade på mig. I stan så köpte jag bland annat en jacka och en fet godispåse. Vi åt bland annat på McDonald's, självklart! Ingenting slår en hamburgare, pommes frites och en kall cola när man är riktigt hungrig, ingenting! Vi var hemma igen vid halv åtta. Jag skyndade hem för att lämna grejerna och byta om till mjukiskläder, och sen cyklade vi upp till Maria och Filippa i all hast. Vi spenderade våran fredagskväll hemma hos Maria och Filippa, kollade på Idol och käkade chips och godis och bara myste. En mycket trevlig dag och kväll, med andra ord. Nu ska jag sova så jääävla gött, är helt död! Imorgon blir det alltså sovmorgon, och på eftermiddagen ska jag hem till Signe och Nora på kafferep av någotslag. Det blir ett litet avsked, eftersom Nora ska åka bort i två månader och segla vid Atlanten, den griisen! Fyfan vad gött alltså. Så jag ska baka chokladmuffins imorgon och ta med hem till dem.

sov gott
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: