maddebabe

18e oktober 2010

Kategori: Bilder

Fy fan vilken jädra skit dag! Jag gick faktiskt hem från skolan idag med. Jag måste verkligen skärpa mig, jag kan inte bara sticka hem så fort det blir lite jobbigt och missa en massa i skolan. Jag mådde förjävligt rent ut sagt, börjar bli förkyld och har ont i halsen, och så var jag ledsen och bara mådde piss. Utan direkt någon anledning. När jag kom hem så pluggade jag historia och svarade på faktafrågor, jag läste även igenom fysiksidorna. Sen tog jag en välbehövd powernap på en tjugo minuter ungefär. Jag har precis druckit te och ätit en knäckemacka och kollar på film samtidigt. Jag behövde en dag för att få plugga lite och ta hand om mig själv faktiskt. Snart ska jag ta en dusch och så ska jag plugga ännu mer... Fyfan alltså.

Jag ser faktiskt fram emot imorgon, då ska vi på gymnasiemässa i Göteborg. Som det ser ut nu ska jag kolla ut Hulebäck och Hvitfeldtska. Det kommer ju vara så sjukt många andra gymnasium också! Jag ska kolla igenom lite mer ikväll, om det finns något annat som inte ligger för långt bort med musikinriktning.

puss


mina älsklingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: