maddebabe

Nobody said it was easy. Oh, take me back to the start

Kategori: Musik



Jag var sjukt sugen på glass och chokladsås förut. MEN, duktig som jag var så gjorde jag istället havregrynsgröt. Inte lika gott dock. Efteråt så storstädade jag mitt rum, det var väldigt behövligt kan jag säga. Sen satte jag mig faktiskt och läste en massa gymnasiebroschyrer. Läste att Porthälla har öppet hus på torsdag, så ska försöka komma ihåg att gå på den. Läste även på en broschyr att Plusgymnasiet redan har haft ett öppet hus, så nu får jag vänta till den 22:a januari. Jippie! Den kommer jag ju verkligen inte glömma av. Jag måste också ringa till Hulebäck och anmäla mig till att komma till öppet hus där. Jag trodde det bara var att komma.. Men jag måste iallafall ringa och anmäla mig innan den 19:e, alltså innan fredag. Jag kommer totalt glömma bort det! GAAAH, all panik med gymnasieval alltså. Nu har jag ångest över allting i mitt liv, jag är inne i en sån period känns det som. Där allt lyckas bli fel, ingenting vill lösa sig typ. Och jag ångrar att jag åkte med till Spanien, det var inte ens roligt. Alltså förlåt mamma, pappa och morfar, men det är inte kul att vara ensam ungdom med er. Jag önskar att jag hade stannat hemma i Rävlanda på höstlovet, jag gick miste om mycket här hemma.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: