maddebabe

5e november 2010 - ¡En España!

Kategori: Allmänt

Jag och mamma kom hem för ungefär en timma sen. Det var inte så lyckat på marknad. Till och börja med så hade jag alldeles för lite kläder på mig. Jag frös halvt ihjäl. Så det första jag köpte på marknaden var en go, mysig kofta. Anledningen till varför det inte var så lyckat, var att jag inte hittade lika mycket som jag hade hoppats på. Jag köpte iallafall tre parfymer, tre ringar, rökelser, nagellack och koftan. Jag tror det var allt. Helt okej ändå. Kläderna här är skitfula iallafall, så något sånt blev det inte. Förutom koftan, som är en vanlig, grå hederlig mysig kofta.

Vädret är som sagt inte på topp idag, så det blir till att ligga i soffan och kolla på film hela dagen. Jag gillar't!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: