maddebabe

27e november 2010

Kategori: Bilder

Jag var med Signe igår! Vi åt hemmalagad pizza, kollade på Idol, pratade och så fixade vi med hennes blogg. Tanken var att jag egentligen inte skulle sova över där, eftersom jag skulle ta en hyfsat tidig buss in till stan idag. Men jag pallade verkligen inte att gå hem i kylan elva på natten! Så jag sov hos Signe :) Mysigt.

Tog som sagt tiobussen in till stan idag, för att pierca mig. Jag var lite nervös, för det är så många som säger att det gör jätteont. Men det kändes knappt! Visst, det gjorde lite ont. Men verkligen inte så ont som jag hade trott, och allt gick över på en sekund typ. Nu i efterhand känns det inte överhuvudtaget. Hur skönt som helst. Är supernöjd, det blev verkligen bra tycker jag! Efteråt så gick jag på stan en stund med mamma och Therese. Jag köpte ett gott julte, ett par örhängen och en mascara. En bra och mysig dag helt enkelt. Och så är vädret helt underbart!

Har ingen aning vad jag ska göra resten av dagen. Men i nuläget känner jag bara för att vara hemma och ta det lugnt. Fast jag hinner säkert ändra mig under kvällen.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: