maddebabe

13e november 2010

Kategori: Bilder

Det blev en mysig fredagskväll igår. Jag kollade på Idol med två vänner och chillade. Men frustrationen har ännu inte gått över helt.

Somnade inte föräns vid halv två igår natt, och vaknade vid halv nio imorse. Jag har alltså bara sovit sju timmar. Jag tog en dusch, och sen gick jag upp till affären och laddade på mitt fritidskort. Signe och jag tog tåget in till stan vid elva. Äntligen har jag fått köpt mina vinter boots! Jag älskar dem, de är så snygga! Kom hem för en timma sen ungefär, har smörjt in skorna i olja typ och sprayat lite på dem. Nu käkar jag godis och lyssnar på musik, och snart ska jag packa ner lite kläder och sånt. Jag och några andra ska hem till en kompis i Hindås, och sen ska vi sova hos en annan kompis. Det blir nog en väldigt mysig kväll tror jag!
bootsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: