maddebabe

You've got me smiling in my sleep ♥

Kategori: Bilder

Åh vad dålig jag känner mig. Jag har inte pluggat någonting idag. Men jag MÅSTE läsa igenom historia sidorna tills imorgon oavsett hur sent det än blir.

Tog precis en titt på mina naglar och fy fan säger jag bara! Jag måste verkligen sluta bita på dem. Från och med ska jag sluta bita/riva på naglarna. Ni som ser mig pilla med naglarna och hålla på i skolan, däng till mig i skallen bara! Jag kommer så glömma av detta. Jag tänker inte ens på att jag biter på naglarna, det är en vane sak. Men nu jävlar asså. Det är så jävla fult med fula, korta sönderrivna naglar så nu måste jag sluta. Jag har bitit hela livet så det blir svårt, men ska köpa en massa Stop & Grow och handcremer och nageloljor och hela kitet.

Idag har jag varit så jädrans uttråkad. Det är så att man nästan önskar att det är tisdag morgon och man är på väg till skolan, men bara nästan. I morgon har vi kemi och jag hoppas verkligen att vi får tillbaka våra prov, han rättar i snigelfart. Men men. Och så har vi svenska och jag har tänkt skriva klart deckaren imorgon, men jag måste ju skriva ut den på datorn också. Men det går antagligen relativt snabbt. Och så har jag ju självklart engelska kvar. Och en jävla massa prov. Allt detta på mindre än fyra veckor. Åh min Gud!



min finaste älsklings Maya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: