maddebabe

When the nights are long they'll be easier together ♥

Kategori: Bilder

När jag kom hem från skolan idag så satte jag mig ju i solen och pluggade, som jag skrev förut. Sen försökte jag sola en stund men det blåste så satans kallt! Så jag gick in och kollade på Scrubs och How I met your mother. Sedan skulle jag och Frida till träningen, och Emma och fula Simba följde med och kollade på ett tag. Sedan cyklade vi hem i solnedgången :)

Nu känner jag mig nedstämd dock, hur bra väder det än har varit. Jag har ångest över skolan, fotboll, vänner och killar. Life is a bitch sometimes.

Imorgon är det fredag! Åh så underbart. Denna skolveckan har gått ovanligt snabb, göttans. Det innebär att jag har sovmorgon imorgon och tänker kolla på Casanova nu. Jag måste få romantik på något sätt. Så nu ska jag krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv. Det är bara godiset som fattas!


puss på er alla, jag hoppas ni har någon fin att spendera kvällen med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: