maddebabe

When I'm this alive it's true, I believe in you ♥

Kategori: Musik


Underbar låt!

Som jag sa i förra inlägget så kollade jag på P14s match med Jessica, Felicia och Becca. Mycket trevligt :) Det blev 3-3 tror jag. Haha, bra koll jag har. Sedan gick jag hem och pratade med Emma och åt middag, sedan var det dags för B-laget att spela match, så gick upp och kollade på den med. Vi som kollade var jag, Jessica, Felica, Felicia, Hampus och Henke. Ett litet gäng där, haha. Det var kul att sitta och prata skit och kolla på killar som springer runt på en plan, svettiga och goa. Det är aldrig fel, hehe ;) Vårat lag vann med 3-1 förresten!

Nu har jag ändrat lite grejer på min geografi inlämning och på deckaren och skrivit ut dem. Känns lite nervöst att lämna in dem imorgon. Jag hoppas att jag får godkänt.

Nu är det dags att sova för min del.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: