maddebabe

Time for bed ♥

Kategori: Allmänt

Jag har inte varit så produktiv idag. Jag har tagit det lugnt och slappat. Alla läxor jag har ska jag försöka gör klart på lektionstid i skolan istället, så imorgon gäller det att vara effektiv på svenskan och geografin. Jag kommer inte stressa ihjäl mig på geografi inlämningen, så jag kommer satsa på ett G eller VG. Jag blir inte missnöjd om jag får ett G.

Nu har jag kollat lite på Goal! 2 men tänkte att det var dags att sova, annars kommer jag vara död i skolan imorgon, och det vill vi ju inte. Imorgon har vi hemkunskap på morgonen, och jag hoppas att vi ska laga/baka något, och att vi inte har teori. För då behöver jag inte äta frukost. I alla fall inte lika mycket som i vanliga fall.

dröm sött, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: