maddebabe

The whole world is moving and I'm standing still

Kategori: Allmänt

Idag har jag faktiskt varit mycket duktig. Jag är nästan helt klar med min deckare! Jag är på sista kapitlet :) Och jag är så otroligt lättad över att jag är klar med geografiarbetet. Geografin och svenskan är tills på måndag och jag är snart klar med allt. Underbart. Men vi har ju fortfarande kvar engelska arbetet, men det flyter nog på på lektionerna :)

Om en halvtimma eller så, så åker jag och Frida upp till samlingen och då bär det av för match i Dalsjöfors. Grymt kul! :) Om bara vädret kunde vara på vår sida...

Är det någon som har några planer nu när det är långhelg och allt? Imorgon ska jag träffa en kompis, annars har jag inga planer. Förutom att göra klart det sista med alla inlämningarna då. Rätt gött faktiskt.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: