maddebabe

Syskonkärlek?

Kategori: Allmänt

Ibland blir jag helt galen på min syster Therese!!! Hon lånar alltid grejer av mig utan att fråga (skor, kläder, smycken osv). Hon får spel om jag ens frågar henne om jag får låna hennes grejer. Och på lördag ska jag och Frida in till stan och jag ska bl.a leta efter present till Emma som fyller år nästa vecka, och jag har inget busskort. Så jag tänkte fråga Therese om jag fick låna hennes fritidskort. Hon är hos hennes pojkvän 24/7, alltså inte bara på helgerna. Så när jag frågar om jag får låna hennes fritidskort så säger hon nej, och att hon ska vara med sin pojkvän. Hur jävla egoistisk får man bli? Hon kan väl för fan offra sig en dag?! Idiot säger jag bara. Jag tänker inte köpa ett fritidskort denna månaden, isåfall i juli någongång. För just nu behöver jag inte det. Jag åker in till stan någon gång i månaden, då behöver man inte ha fritidskort. Då känns det jävligt onödigt att punga ut 600 spänn för ett busskort man inte ens har användning för. Varför måste hon vara med sin jävla pojkvän varje dag för? HON DRIVER MIG TILL VANSINNE IBLAND!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: