maddebabe

Save tonight, and fight the break of dawn. Come tomorrow, tomorrow I'll be gone ♥

Kategori: Allmänt

Kom hem för en timma sen ungefär. Vi har spelat match i Vårgårda ikväll. Vi vann med 5-4, underbart! Men något som är mindre underbart är att jag stoppade en tjej med mitt ansikte. Hon och jag sprang in i varandra och jag flög med bakhuvudet rakt ner i backen. Hon var ganska kraftig av sig, eller inte tjock, hon var muskulös. Men det känns nu kan jag ju säga, mitt ögonbryn börjar bli svullet. Haha, ögonbrynet, fy fan vad skumt. Hur lyckas man få en smäll där liksom? Har en jävla huvudvärk nu i alla fall. Vi tog en jädrans omväg hem också, vi åkte via Borås (?). Så det tog mer än en halvtimma extra. Vi stannade även vid McDonald's, hehe. Tjockisar alltså. Jag höll på att somna i bilen på vägen hem.

Imorgon fyller en vän år, så då ska vi fira henne. Hon ska ha en knytpicknik :) Gött, för det sägs att det ska vara megabra väder imorgon. Närmare 22 grader. Men eftersom det är knytpicknik så ska man baka något att ta med sig, så jag ska nog göra en blåbär- och hallonpaj. Usch vad jobbigt det känns. Orkar inte. Men det är bara att göra det känner jag!

Nu går ögonen snart i kors, så det är dags att sova.

Godnatt, sov sött  ♥
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: