maddebabe

Ouch!

Kategori: Allmänt

Hejhej. Kom hem från matchen för över en timma sen. När jag kom hem så pratade jag ett tag med mamma och pappa, sedan duschade jag och nu har jag ätit en väldigt sen middag. Matchen gick bra, vi vann med 1-0. Men det var inte en jätterolig match, vet inte varför. Haha. Nu har jag jävligt ont i min kropp dock. Jag har blåmärken över allt, och det ömmar typ över allt. Jag brukar aldrig få så ont som jag har fått den senaste veckan. Kanske har jag leukemi? Får man inte blåmärken då? För jag har inget minne av att jag har fått smällar på dessa ställen. Nu sitter jag och belönar mig själv genom att äta godis. Vad fan hände med idén att sluta äta så mycket onyttigt? Det gick käpprätt åt helvete med den planen.

Jag tror jag ska kolla på någon film innan jag går och lägger mig. I så fall blir det Angus, Thongs and Perfect Snogging. Men det kanske blir att jag lägger mig tidigt ikväll. Det är skönt det med :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: