maddebabe

Now you're gone, and I need you here tonight ♥

Kategori: Musik



Nu har jag börjat med belöningsmetoden, så efter att jag hade pluggat lite fysik och gjort klart engelska arbetet så gick jag upp och köpte en liten godispåse i Tempo, busigt. Nu har jag lite dåligt samvete faktiskt. Varför köpte jag den egentligen? Pluggade lite mer när jag kom hem, sen tog jag en långdusch och hade lite egentid och rakade benen och armarna och sånt där. Sen blev det bodylotion på det och jag nopprade ögonbrynen. Sen kollade jag klart på Helens Små Underverk. Haha, det tar lång tid för mig att kolla klart på en film.

Nu ska jag kolla igenom geografin en sista gång, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa Expert På Att Rodna. Jag tycker inte att den har varit jättebra hittills, och jag har snart läst halva boken. Men de flesta säger att den är bra, så jag får lita på er.

Ha en underbar kväll ♥
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: