maddebabe

It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Kategori: Musik



God kvällen. Spelade ju match idag, det blev 3-3. Jag tabbade mig i slutet, men sånt händer.  Det var en kul match i alla fall. Haha, jag fick spela på mittfältet igen.

Jag och Frida promenerade hem, det var ganska skönt faktiskt. Även om det duggregnade men det var varmt och skönt i luften. När jag kom hem så satte jag mig här direkt och började plugga geografi: alla Europas länder och huvudstäder. Jag börjar få kläm på länderna, men sen ska jag ju lära mig alla huvudstäder också. Provet är nästa tisdag. Eller onsdag kanske det var. Jaja. Och så har jag fysikprov på onsdag också. Jag hatar fysik, det är det värsta ämnet någonsin. Jag fattar ingenting av det jag läser. Nu fick jag ångest här.

Och jag vettefan vad man ska göra med kärleken. Jag hatar obesvarad kärlek. Eller kärlek vet jag inte om det är, snarare attraktion. Från min sida. Life goes on, I guess. Även om jag vet att han inte gillar mig på den nivån, så kan jag inte sluta tänka på honom. Bajs på den alltså.

Har sovmorgon imon, oerhört skönt. Nu ska jag gå ner och äta lite kvällsmat och umgås med min kära mor ♥

Sov sött, godnatt
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: