maddebabe

Bokmalen kommer fram

Kategori: Bilder

Eller bokmal vette fan. Det har jag nog aldrig varit, och kommer nog aldrig bli. Men ibland unnar jag mig själv några bra böcker. Det är skönt att fly från verkligheten ibland. Denna gången blev det Expert på att rodna och Hur kär får man bli? av Katarina von Bredow.

Efter orienteringen så kollade jag och Emma på Avatar. Na'vi folket är så vackra! Jag vill seriöst ha en egen Avatar, så sjukt fina. Sedan kom Frida och satte sig vid datorn och kollade på slutet med oss. Sedan tog vi cyklarna upp till biblioteket och lånade böcker.

Nu ska jag försöka kolla runt lite på nätet och peka ut något som jag ska köpa till skolavslutningen. Men alltid när man hittar något fint på internet, så är det inte alls fint i verkligheten. Eller inte alltid, men ofta. Men ska ta och försöka göra det nu i alla fall.

Sedan är det dags för lite mys på egenhand:




Osminkad, nyduschad, mjukiskläderna på och en bra bok. Kan det bli bättre?


Och teet får vi inte glömma!

pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: