maddebabe

4 maj 2010

Kategori: Allmänt

Idag har varit en bra dag, om man bortser från den maffiga regnskuren förut!
Skolan har varit helt okej. Hade hemkunskap på morgonen, vi gjorde scones och så läste vi lite teori. Vi hade svenska och jag skrev inte lika mycket på deckaren som jag hade velat. Men men, vad gör det om hundra år? Hade bland annat elevval idag också, vi gick egenom några låtar som vi ska spela på skolavslutningen. Göttans.

Idag är det ju träning, men eftersom jag är förkyld så skippar jag den idag. Jag tycker det är viktigare att jag blir frisk tills på matchen på söndag. Men jag ska nog följa med upp och kolla på träningen dock. Nu måste jag verkligen plugga lite Geografi, och sedan om jag hinner så ska jag kolla lite på Goal! :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: