maddebabe

28 maj 2010

Kategori: Bilder

Hejhej. Äntligen är det fredag, helt underbart!

Hade en bra dag i skolan idag. Teatern var bra, men jag blir så förbannad på vissa idioter som är så respektlösa och aldrig kan hålla käften! Dessa människor går ju ändå i åttan och nian, lite vett i skallen borde de ha.

När vi kom tillbaka hem så käkade vi lunch och sen hade vi "tjejsnack" med skolsköterskan om hur vi mår och om sex och könssjukdomar. Intressant och viktigt att veta! Sen hade vi teknik, aptråkigt. Men vi hade en kort lektion, så det var ändå helt okej.

Får se vad som händer ikväll, det är P14 match uppe vid Bråtared iallafall. Om det kommer trevligt folk dit och kollar så kommer jag kanske upp. Men vi får se.

Nu ska jag nog gå över till Emma och se om hon har lust att kolla på någon film eller nåt :)


Vackraste Emma!


puss

Kommentarer

  • Signe säger:

    Älskling... du förstår väl att jag inte är arg på dig eller så. Och förlåt att jag skrev i bloggen. Men ibland är det lättare att formulera sig i text.



    Tack, jag ska försöka att inte vara så känslig! ;)

    Kärlek ♥

    2010-05-29 | 10:27:39
    Bloggadress: http://signegry.blogg.se/
  • Gustavvilde säger:

    Great site!!!

    2012-01-13 | 10:01:23
    Bloggadress: http://gustavvilde.blognext.com

Kommentera inlägget här: