maddebabe

24 maj 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Försov mig idag, vaknade vid halv åtta och skulle gå hel. Jag hann inte äta så mycket till frukost, bara en knäckemacka. Jag fick strunta i gympaväskan idag. Jag trodde att det skulle bli kallt idag så jag tog mina tighta svarta jeans, väldigt varmt blev det under dagen. Det är i och för sig skönt att det har varit varmt.

Vi hade SO idag, så nu kan jag alla länder inför provet imorgon, göttans. Jag ska bara kolla igenom dem någon gång innan jag lägger mig sen. När jag kom hem från skolan så gick jag med Emma och Fredrik och köpte glass, så jävla gött asså. Sen när jag kom hem så la jag mig ute i solen och stekte och läste lite ur fysiken. Nu har jag skrivit klart min engelskauppsats om mitt liv, den fick heta Memory Lane. Och nu ska jag läsa lite fysik igen. Åh all denna underbara skola. Denna veckan har vi två prov: kartprov och fysikprov. Och två inlämingar: engelskan och göra en bokrecension om våran deckare. Sedan har vi bara en grej kvar: prov i historia nästa vecka, den industriella revolutionen. Oh, the joy. Men sen är det inte långt kvar till sommarlov!
U N D E R B A R T  ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: