maddebabe

20 maj 2010

Kategori: Allmänt

Hej allihopa! Imorse insåg jag att det var varmt ute, och då blev det kjol som gällde. Utan några strumpebyxor. Gött som fan säger jag bara. Det har ju varit apvarmt hela dagen. Även om det har varit mulet och kvavt. Nu åskar det och regnar det. Fast lite mysigt är det ändå. Längtar som fanken till matchen ikväll också. Nu kör vi över dem, tjejer!

Nu ska jag gå ner och käka tacos, sen ska jag försöka plugga lite. Fick ingenting gjort igår, så nu är det dags att ta tummen ur röven. Åter igen.

puss

Kommentarer

  • Signe säger:

    Naw, tack älskling!

    Men du har också en underbart vacker kropp ska du veta! Och sluta! Jag vet precis vad du tänker, uwee jag har tjocka lår och jag är ful! SLUTA SLUTA SLUTA! Bullshit!



    Du är min vackraste, finaste pärla, föralltid!♥ ♥

    (haha, ja du ser rätt.. Såg den sen när jag tagit kortet, då slängdes den iväg!..Haha)

    2010-05-20 | 16:45:07
    Bloggadress: http://signegry.blogg.se/
  • Ovelive säger:

    Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

    2011-01-04 | 20:19:37
    Bloggadress: http://ovelive.blog16.com

Kommentera inlägget här: