maddebabe

18 maj 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Vi hade orientering i skolan idag, så vi började en halvtimma senare, göttans. Jag har inte käkat någon riktig frukost idag, så det kändes som om jag skulle svimma. Och jag var så jävla törstig! Men det gick bra, vi klarade banan på typ två timmar. Haha, det var nio kontroller. Men vi höll på att villa bort oss vid en av kontrollerna. Haha, vilka idioter vi var asså. Helt pantade i bollen.

Jag kom hem för en halvtimma sen ungefär, så nu har jag duschat. Och vädret ser bra ut, funderar på om man ska gå ut och sola lite. Hmm...

Snart drar mamsen till jobbet, och då är jag ensam hemma. Fan vad gött. Haha, det låter som om jag inte älskar min familj, hehe. Men det gör jag. Och så är det träning ikväll. Kul...

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: