maddebabe

16 maj 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Gårkvällen blev mysig till slut. Jag och Henke gick upp till Signe. Vi lyssnade på musik, skojade, satt vid datorn och kollade på film. Men tråkmånsen tog tio bussen hem, haha. Vi följde honom till bussen, sen gick vi förbi mig och hämtade sova över grejer. Vi pratade med Emma en stund vi brasan och sedan promenerad vi upp till vilda Värred igen! ♥

När vi kom hem till Signe så kollade vi klart på Deep Blue Sea, sedan kollade jag och Signe på The Hot Chick, askul! Sedan vid ett var vi helt döda och somnade nästan på stört. Idag på morgonen så käkade vi frukost, höhö, sen skrev Signe på sin deckare medan jag satt vid datorn. Nu är jag hemma dock. P14 har match om cirkus tio minuter och nu ska jag cykla upp och kolla på den. Ha det fint.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: