maddebabe

1 maj 2010

Kategori: Bilder

Idag är det exakt ett år sedan jag såg McFly live på Hammersmith Apollo i London. Åh min Gud, vad tiden har gått snabbt.

Jag sov hos Signe från igår till idag, sedan gick jag hem vid typ kvart över nio och sedan åkte jag och Emma in till stan, hon skulle nämligen leta efter en present till Frida som fyller år idag. Grattis! Av mig fick hon ett vanligt vitt linne, fast lite längre, och ett rosa nagellack. Jag tror hon blev glad i alla fall.

Jag har precis varit ute på altanen, där några grannar har "soppkväll" så jag och Emma var där. Men eftersom jag börjar bli sjuk så gick jag in efter en timma. Det var så satans kallt ute!

Jag är lite irriterad, mest på mig själv. Jag tror att jag gillar en kille som jag inte får gilla. Vad fan ska jag göra?! BAJS på den säger jag bara.

Nu funderar jag på att gå ner och kolla på Nanny Diaries som går på tv. Sedan ska jag nog kolla på Avatar som mamma köpte igår.



London


utanför konserthallen


gud vad jag saknar det


älsklingarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: