maddebabe

I'm such a sinner, you're such a star

Kategori: Allmänt




Älskar låten!

Nu har jag fixat några nya låtar, inkluderat denna. Påminner så mycket om 2009. När vi åkte till Stockholm för att se Green Day i globen. Jag ska se dem live i år igen, fast på Ullevi i sommar. TAGGA!

Nu är jag och Signe klara med denna jädrans tidningen! Det känns så otroligt skönt att ha det avklarat. Nu kan man fokusera på något annat i alla fall. Det blev såklart ingen träning för mig, eftersom tidningen drog över på tiden. Nu är tränarn arg på mig.

Imorgon är det fredag, åh så gött. Och vi har sovmorgon! Det behövs kan jag säga.

Jag älskar tanken av att vi har tre inlämningar tills imorgon, och jag är klar med alla! Underbart.

Nu känns allt så jädrans bra. Allting.

Imorgon fyller Dannyboy år, 24. Helt sjukt. Det är helt otroligt hur mycket han har mognat egentligen, om man ska jämföra från Room on the 3rd floor tiden. Jag älskar den mannen. Happy birthday honey. Även om det är imorgon ;)

Snart blir det sängen och kolla på några avsnitt av Vampire Diaries på TV6 play.
Vi hörs imorgon.

puss


Åh, sånt här väder vill jag ha just nu!



så snygg! Grattis i förskott <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: