maddebabe

28 Mars 2010

Kategori: Allmänt

Spelade fotbolls match idag mot Sävedalen. Vinst med 5-0. Oerhört gött. Men bajs på mina jävla skavsår. Jag är så trött på den skiten nu.

När jag kom hem så grillade pappa kött, och jag gjorde rotfruktspanna och sallad till. Åh så gott, men var proppmätt sen. Kändes som jag skulle spy. Jag lär mig aldrig att äta med måtta.

Jag har samhällsprov på onsdag, om Sveriges styrelseskick, så jag var tvungen att plugga lite sånt där. Eller snarare läsa igenom alla sidor. Men jag tror det kommer gå bra. Sen var jag så sjukt trött att jag var tvungen att ta en powernap på en kvart, med sötaste Maya brevid mig. Vad skulle man göra utan husdjur? De lyser upp tillvaron.

Nu funderar jag på att checka en film. Några förslag?

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: